روش پرداخت سفارشات
 
شما می‌توانید جهت پرداخت وجه کالای خریداری شده خود یکی از روش‌های زیر را انتخاب نمایید:
 
1- پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی
سریع ترین، آسان ترین و امن ترین روش پرداخت استفاده از درگاه اینترنتی می‌باشد. کاربران توفیق اسپرت می‌توانند هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از کلیه کارت‎های عضو شتاب پرداخت نمایند. این امر علاوه بر کاهش‌ زمان عملیات پرداختی، توفیق اسپرت را در ارسال سریع‌تر کالاهای خریداری شده کمک می‌نماید. بدیهی است پرداخت موفق به معنی ثبت نهایی سفارش بوده و عملیات آماده سازی و ارسال سفارش به صورت خودکار انجام می‌پذیرد.
روش ارسال سفارشات:
ارسال سفارشات در توفیق اسپرت به دو روش پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پیک موتوری (ویژه‌ی شهر مشهد) انجام می پذیرد. بدیهی است انتخاب ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی به منزله آگاهی کاربر از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی می‌گردد و مسئولیت تأخیر در ارسال یا بروز هرگونه مشکل احتمالی به عهده شرکت مربوطه بوده و توفیق اسپرت مسئولیتی در این زمینه به عهده نخواهد داشت.
همچنین لازم به یادآوری است در هنگام تحویل کالا از شرکت‌های پستی ابتدا نسبت به سالم بودن بسته‌بندی سفارش اطمینان کامل حاصل نموده، سپس رسید دریافت کالا را امضاء نمایید و به منظور سهولت در دریافت سفارش از مامورین پستی کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید.
 
مدت زمان تحویل:

- پست پیشتاز: زمان ارسال و تحویل سفارش توسط پست پیشتاز در شهر تهران 1 الی 2 روز کاری و در سایر شهر‌ها 2 الی 5 روز کاری می باشد.

- پیک موتوری (ویژه‌ی شهر مشهد): زمان ارسال و تحویل سفارشات توسط پیک موتوری یک روزه می باشد. به منظور هماهنگی زمان ارسال، همکاران ما در ساعات اداری با مشتریان گرامی تماس خواهند گرفت.

 
هزینه ارسال
- پست پیشتاز: هزینه ارسال سفارشات در قسمت سبد خرید قید شده است.
- پیک موتوری (ویژه‌ی شهر مشهد): بنا به اسنپ متغیر می باشد که پرداخت هزینه ارسال نیز درب منزل توسط خود مشتری انجام میشود.

 

 
جهت پیگیری سفارشاتی که از طریق پست پیشتار ارسال شده‌اند می توانید با استفاده از کد رهگیری مرسوله، از طریق وب‌ سایت  سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست نسبت به آگاهی از وضعیت مرسوله خود اقدام نمایید.

لباس ورزشی مردانه

جدیدترین کالکشن های لباس ورزشی مردانه با بالاترین کیفیت 

تیشرت و پولوشرت ورزشی

تیشرت و پولوشرت ورزشی

تیشرت آستین بلند ، پیراهن شورت ورزشی ، رکابی ورزشی ، لباس مربی گری ، لباس دروازه بانی

لباس ورزشی زمستانه

لباس زمستانه

گرمکن شلوار ورزشی ، کاپشن ورزشی زمستانه ، بلوز نیم زیپ ، هودی

کفش ورزشی مردانه

کفش ورزشی

کفش روزمره ، کفش فوتسال و فوتبال

شلوار ورزشی مردانه

شلوار و شلوارک

انواع شلوارک و شلوار گرم ورزشی

لباس ورزشی زنانه

جدیدترین کالکشن های لباس ورزشی زنانه با بالاترین کیفیت 

تیشرت ورزشی زنانه

تیشرت و پولوشرت ورزشی

تیشرت آستین بلند ، پیراهن شورت ورزشی ، رکابی ورزشی ، لباس مربی گری ، لباس دروازه بانی

لباس ورزشی زمستانه زنانه

لباس زمستانه زنانه

گرمکن شلوار ورزشی ، کاپشن ورزشی زمستانه ، بلوز نیم زیپ ، هودی

کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی

کفش روزمره ، کفش فوتسال و فوتبال